13 KG KARLEK!

jaa ater till en siffra i min lilla blogg... vill bara beratta att jag ar hela 13 kg lattare nu an nar jag satt pa planet med min feta rov! hoppas det haller i sig sa jag inte blir small fet igen och ni tror att jag ljuger nar jag sager att jag gatt ner 13, JAA 13 kg! hihi!;D

Carro Carrot ar lyckligare har och nu an hon vart pa flera ar!

Sa vill passa pa att tacka ALLA som hjalp mig komma hit, Mamma och pappa sa klart som satte mig i erbete hela sommarn, Artan som bakat hallbrod med mig! TACK TACK TACK evigt tacksam for att ni finns och hjalpt mig till dennA drom! Forlot for att jag INTE saknar er mer an jag gor, sjalvklart skulle jag villja sitta i soffan och snacka med familjen eller med vannerna.. men jag lever som i en drom varld och vill inte byta detta mot natt, ingentingen! Sa tack!!

 blir fan lite grin fardig nar jag tanker pa hur mycket ni hjalpt mig hit, och hur lite jag kan betala tillbaka den kannslan. jag hoppas ni alla ar eller kommer bli lika lycklig som jag ar nu! hjartat slar dubbla slag av lycka!

JAG ALSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Wittesjö :)

GRYYYYMT TJEJEN!

DU är GRYM!

:D PUSS!

2010-12-09 @ 10:51:58
Postat av: mormor

grattis stumpan det där har du gjort bra,Var riktigt lycklig nu.DEt där kommer du att hålla.Kram

2010-12-09 @ 11:03:05
URL: http://htt;//carrosreseblogg,blogg,.se
Postat av: Maj

Woooho! GO GO CARRO! :)

Sprudlar till när jag läser hur lycklig du är.

Fan va du är bra!

Keep up the good work och ta hand om dig. :)

2010-12-09 @ 11:12:42
Postat av: Johanna

Jag kan vara snäll ibland jag med :D Haha! Klart man hjälper dom närmaste.

Glad att du har det bra och trivs. Men 13 kilo??!!?!! Hur fan kommer du då se ut när du kommer hem? En pinne?! Jag kommer få titta riktigt noga för att jag ska känna igen dig! Haha :D Glad att det går så bra för dig.

Jag kanske ska få en praktikplats på en mjölkgård jag med. Dom ringde från arbetsförmedlingen idag och sa att min handledare hade rekommenderat mig för att jag vill jobba med djur. Det är en gård i harmånger. Så hoppas det blir nått av det :D

Vi måste prata mer nån dag.

Saknar dig!

2010-12-09 @ 12:25:36
Postat av: Britt-inger Willing

Härligt att höra att du trivs. Inte undra på att du tappar vikt det känns som om du jobbar hårt nästan dygnet rungt! Fortsätt njuta av livet! Många kramar från "Sågtäkta!"

2010-12-11 @ 10:33:10
Postat av: Erika

Hallå, Jag då!? Du la ju ner dina planer om resan..Det var ju jag som fick dig att ta tag i det igen! =P

2010-12-13 @ 00:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0