Choklad!

Nu har jag smallt i mig nagra rutor choklad, har varit sa jaaavla sugen pa det hela dagen, enda fran nar jag vakna, det var till och med sa illa att nar jag mjolkade sjalv nu pa kvallen sa var jag sa arg, uscha va forbannad jag var, cholkad suget och att mjolka sjalv gar inte ihop... jag vet det nu... nar jag vart klar sa skynda jag mig in, bytte om och slangde  mig in i bilen, plattan i mattan och ivag till 'ica" handlade en morot ( CarroCarrot), balsam och en choklad kaka... aven om jag bara at mindre an helften sa kanner jag mig saaa aklig nu... sa dar ma illa fy fan i helvete choklad javel kanns det... far nog ut och ga bort den nu... ;(

i gar sa min chef sa har : Carro, det finns inte sa mycket att gora nu, eller det finns saker vi KAN gora men inte MASTE gora, sa om du vill aka och shoppa sa kan du det, ta din tid men va hemma till mjolkningen bara. " haha fatta va nice att fa lon for att aka in till ett kopcentrum och kolla runt;D

I dag har jag varit i ostfabriken och gjort ost, hall i hatten Karin och Britt-inger for jag har4 gjort.... damdamdamdamdam HALLOMI ( stavning?) sa nu kan jag det;D ska prova pa ko mjolk hemma sen:D
Problemet bara ar att ALLT i fabriken ar gjort for pygmeer, och ni vet ju alla att jag ar en jatte och ingen pygmee sa nu har jag forbannat ont i rygga... tacka vet jag stagsla^^ haha

nae nu ska jag ringa ett eller flera samtal, maste planera in Fijioarna nu...

Tjoflang!

Kommentarer
Postat av: mamman

choklad är gott de,så det suget har du nog ärvt av mig lilla gumman,visst är det väl bra att du fått ärva nåt av mig å!

2010-12-02 @ 21:37:20
Postat av: Britt-inger Willing

Ser fram emot att få steka din Halluomi o blanda i en fräsch sallad, Gottgottigottgott;)

2010-12-03 @ 13:39:01
Postat av: Erika

Halloumi är ju asgott! =P

2010-12-10 @ 09:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0