Erika, shopping, 15 kg, lussebullar och paket!

Nu har ju min stora syster anlant pa nya zeeland och i min sang, jaa vi delar sang, vissa dagar ar det mysigt vissa dagar minder mysigt. Jag gillar att hon ar har iaf... vi har bakat lussebullar som faktiskt smakar lussebulle och ar gula vilket de inte gjorde sist jag bakade... lite missbildad vart de for jasten i detta land ar dum i huve!! men folk gillade dom nastan iaf;d haha

satan i gatan va jag har shoppat nu! jeans, en massa t-trojor, skor, troja, jul/nyars klanning, smycken och krimskrams! och summan slutade inte under 2 papp heller.... MEN eftersom jag nu har gatt ner 15 HELA KG sa har jag bestamt att jag ar vard att se bra ut med! semestern far jag tanka pa lite senare haha! Sa nu ar verkligen alla donationer till en fattig getabonde valkommen!

Jag och min syster har fatt paket hemifran, med allt gott och blandat man kan tanka sig! aven en julskiva, vi satte pa julskivan och borjade rota runt bland alla pepparkakor, trisslotter och glogg bag-inbox nar kanslorna tog over och jag fick avbryta min lyckliga stund med att sitta pa sangkanten och grina en STOR skvatt! jag kom namnligen pa att jag INTE kommer vara hemma i jul, jag kommer INTE baka, laga mat, gora ostkaka, aka till farmor och farfar pa julmidda,sla in en herrans massa paket, prata med mamma och pappa, spela julspelet med familjen, jaa alla det dar. jag brot ihop men nu mar jag battre. Sa tro inte att det ar SKIT latt att inte vara hemma vid jul... julen ar ju de absolut basta jag vet. sa nu vet ni det, inge mer snack om julen nu for da grinar jag igen!

Men tack som faaaasen for paketet, fy va glad jag ar att ni skickade allt detta dar! ALSKAR ER!!

i gar var det 33 grader varmt har... det var steeek!

jag har en bonna branna sa jag inte kan ga ut utan natt pa armarna haha. saaa jalvla fuuult! men jag gillart^^


nar nu ska erika sitta och norda lite.

ALSKAR er sa fruktansvart mycket familj och vanner!


Kommentarer
Postat av: Rebecca w

SNYGGING!

2010-12-19 @ 10:02:34
Postat av: mormor

Hej carro,Jag vill gratulera till din nya kropp,Nu är det väl kul när syrran kommit dit,DEt var väl lyckat att mamma pappa skickade en rejäl julklapp till er.här hemm är det asmycket snö kallt man vill bara gå i ide.ha en bra jul,kram

2010-12-19 @ 10:45:46
URL: http://carrosreseblogg.se
Postat av: karin

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!!!!!!!

jag förstår att du längtar hem men jag lovar att du överlever och du kan göra denna jul den bästa som nya zeeland nånsin sett!

:)

sa jag föresten att du är så jävla SNYGG!!!!!!

2010-12-19 @ 12:54:26
Postat av: mamman

Snygg brud i lyx förpackning, kram

2010-12-19 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0