Min forsta REBUS!

Jaa for att gora det lite roligare for er att lasa min blogg sa har jag gjort en liiten liiiten rebus som ni ska losa, och den som far till ratt mening vinner ett vackert pris som levereras nar jag kommer hem, det blir vell roligt? ;D

aa justia, det ar en bild rebus:D

I +  (det ar motsatsen till natt pa bilden) + har +  +  med den nya lagade +  = vada?

haha sa javla dalig pa rebusar.. men forta med ratta svaret vinner. hahaha


fan va jag hatar att lagga upp bilder med denna dator.. tar 500 jacla ar, kanske far upp lite fler bara for eran skull, bloggar utan bilder ar som att lyssna pa en mp3 fast man ar dov... typ...

 Midda pa MIN bil.

 3 Muppar aker racerbat, jaa jag blir inte brun har heller! bara rod och sen vit.. men jag har iaf solen och varmen. haha

 2 Taggade brudar.

 har leker de harsalong, pojkarna haha

Sa lite bilder sa nu hopppas jag pa en massa ratta svar,  komentarer och doningar for detta tog fan 1000 ar! hatar bilder!;(


Kommentarer
Postat av: mamman

I torkan har bonden carrot plöjt med den nylagade traktorn.

Så där ja nu kan alla andra försöka sig på det fela

svaren,eftersom jag redan har vunnit?????????

KRAM(syns verkligen att du tappat 13kg)

2010-12-12 @ 10:44:55
Postat av: Annika

I Natt Har Carro Kört Hö Med Den Nylagade Traktorn eller nå. vet inte, fick ta hjälp av mammsen och pappsen. Och jag tycker ocksp att det verkligen syns att du har gått ner! :D <3

2010-12-12 @ 14:29:14
Postat av: Carolina

hahaha daliga ni ar!! vad fan ar motsatsen till NATT annika? ratta svaret far ni i kvall!

2010-12-12 @ 18:54:00
Postat av: Britt-inger Willing

idag har carro kört den nylagade traktorn!

2010-12-12 @ 19:03:27
Postat av: Carolina

Britt inger ar narmast ratt svar, men missade 2 ord... VAD are jag gjort i dag? ( igar) men ni ar iaf nara;D haha

2010-12-12 @ 21:57:02
Postat av: mamman

idag har carro plöjt med den nylagade traktorn

2010-12-13 @ 10:01:44
Postat av: Jenny

Idag har Carro strängat hö med den nylagade traktorn



Hur kan du gå ner i vikt, jag gick upp i vikt när jag var där...

2010-12-13 @ 10:41:31
Postat av: Carolina

GRATTIS JENNY BRATT!!!! duktig pa rebusar du!;D

2010-12-14 @ 07:45:49
Postat av: Johanna

Jag som tänkte gissa, men inte fan hade jag gissat på strängat hö iallafall :P Smart tjej den där jenny

2010-12-14 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0