OS mastare!

Japp nu har jag tagit guld i OS tureingen med, som for ovrigt var GALET roooligt!

Borjade dagen med att kliva upp (daah) haha, pa fredagen jobbade hela dagen och sen fick jag med mig ganget -Oskar in pa harry potter pa bio, treevligt, sen drog Ida, jag Fredrik och Jocke hem till ida och fredrik, sov over dar.
Lordag sa akte vi in till ashburton och handla kott och frukost sen vidare till spritbutiken och dar handlades det pa som aldrig forr!! vidare till stallet OS  skulle hallas i, klev ur bilen och oppnade mina forsta Vodka drink for dagen.
Drickadet fortsattes ute pa Os planen, vi Drack och Brillierade vi i varat lag och lagandan var pa topp!

Efter vi tog hem segern sa grillade pojkarna kottet och vi tjejer satt pa biltaket, snacka tjej snack och drack vodka i solskenet. Sen vart det mat och kan saga att det fan behovdes efter allt springade och hoppandes i stora sackar och en mega hinderbana sa carrot trodde hon skulle DO!! konditionen ligger under havsniva, om man raknar i fran ett berg... alltsa jaaavligt illa! haha!
Sen borjade festandet pa riktigt, roooligt som fasen hade jag, traffa en massa nya manniskor.

Mina vanner ner i fran Invercargill ( dar jag bodde forr) kom upp pa OS med, faaan va roligt att se alla igen! och sen kom ju Marie upp oxa, heelt underbart att se den harliga bruden igen!

Jag tackade for mig vid 5 halv 6 pa natta... la mig i en bilskuff och forsokte sova, kallt och javligt! MEEN
blir sa javla glad bara jag tanker pa lordagen!

Sondag, pigg som en raka pa de 7 haven ( pa riktigt, ovanligt pigg efter en 16-17 timmars drickande)
Hen till Ida, at en pizza ( svulligt jag vet, men man far svulla ibland, bara det att jag skriver har NAR jag svullar och inte nar jag INTE gor det... sa tro inte att jag svullar jamt nu haha=) Sen skulle jag och Ida baka lussebullar...

Behover jag skriva att det vart ett sort fett FAAAIL pa de? eller forstog ni med att det skulle ga at skogen? 
Saffran i detta land smakar inte saffran och det blir inte gult av det, till och borja med, sen har de inte parlsocker har som jag alltid har pa mina dar hemma utan man far ta russin som ar jatte vidrigt, sen vart ju smeten at helvete... sa vi la allt i en skal, halde i ALLA russin och sen in i ugnen som EN fet bulle med russin i... tog sjalvklart ut den for tidigt sa det var kladdrussinbulle innuti... pojkarna at for att vara snalla, man vet om man gor ett daligt jobb, for se tar ALLTID 2 ggr annars... nu at det knappt upp de stackarns sma liven.. nasta projekt: PEPPARKAKOR och kanske ett och annat PEPPARKAKE HUS!! 

det var min helg det.. 

hur har eran helg varit? 



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skriv inte röv på det pepparkakshuset bara :P Haha

2010-12-07 @ 11:13:10
Postat av: mormor

Hej det där kan man kalla en sjujävla fest.kram

2010-12-07 @ 11:14:53
URL: http://Http://carrosreseblogg.blogg,se
Postat av: mamman

Du får väl träna upp konditionen så du åtminstone håller huve över havs ytan,men man klarar sig bra utan å titta på¨mig!kram på dig

2010-12-07 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0