Hujame, skärpning!

Hej hopp kallestropp!

Nu har det beställts kläder för nästan 2000 KRONOR!! hujame va peningan dä går åt nu.

Jag sitter och kollar min mejl typ 200 ggr om dagen nu då kontoret skulle skicka ett mejl med mer info om familjen, när jag ska åka och vart jag ska bo mer exakt. men IKKE skickar de nått, klart det inte skickar nått när det är helg men det kan inte hjälpas, kollar där hela tiden endå men får inte nått.

jag tycker det är dåligt att dom ALDRIG hör av sig, jag har laggt ner hela min själ och ALLA mina pengar för detta och jag kan säga att det inte är en liten summa och då förväntar jag mig att dom ska höra av sig lite mer, berätta vad som händer. jag vet inte ens vilken dag jag ska åka, om mitt visum gått igenom eller om jag ska växla lite pengar innan jag åker.... fy..:(

Nervös så fort jag tänker på att det bara är 2 veckor ( tror jag ) innan jag åker, tror ju att det blir den 2 oktober men man vet ju aldrig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0