Ingenting väger 20 kg!

Jag har nu packat klart den stora väskan men jag har ändå inget med mig, jag tycker det är lite konstigt att ingenting väger aldeles under 20 kg... inte undra på att jag som är något väger så mycket om ingenting väger 20 haha;)

jag har ju dårå lite små problem med att hitta allt och finna orken, eftersom jag inte jobbat sista veckan har jag blivit så förbannat med seg och trött:( pigg när man jobbar och trött när man är ledig, det är oxå en konstig sak...

och fy va tjafs det har varit med mitt förbannade Ica BANK kort då... nån idiot på kundtjänsten sa att jag skulle hinna få den innan i morrn, så efter en massa MASSA skrik och bråk och nån tår så vart det ganska bra endå;) 

Detta är nog mitt sista blogg inlägg i sverige för i morrn åker jag till mormor och morfar och sen bär det av.
Maila mig om det är nått ni vill=) [email protected] är min adress och om ni vill öka chansen till att få ett kort i brevlådan så kan ni skicka era adresser med;)

Tack och hej sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0