Nya Planer i Landet Carro!

Nu är det nya planer som gäller, jag är inte längre Carolina bonde på en mjölkgård med 250 kor på Nordön, piga åt 4 barn mellan 8-16 år, utan nu är jag Carolina bonde på en mjölkgård med 600 kor, piga åt 3 små barn 1-2-3 år, sambo med en tyska!

jaa jag fick byta gård av någon anledning som jag ännu inte vet och kommer nog inte få reda på heller men det är skit samma för detta kommer blir sååå mycket grymmare! :D Vi kommer kunna umgås på fritifrn, dela på en bil så jag slipper köpa en själv, hoppas hon är bra på engelska :P

I morgon jobbar jag SISTA dagen på ICA detta år, känns skönt och tråkigt gillar ju alla mina stolpskott som kommer in;)




En anning oskarp bild på stället jag jobbar, men jag kan ta en ny och fin bild i morgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0