Ha det bra Nya Zeeland, ses nasta gang!

ja nu kan man ju saga att mitt aventyr narmar sig sitt slut. sitter pa Christchurch flygplats och vantar pa att oskar ska dyka upp.

hinner inte skriva sa mycket om vad jag haft for mig de sista veckorna sa det far bli antingen i singapor i min 8 timmars vantan pa flyg nummer 2 eller om nagra dagar nar jag kommer hem till min dator och riiiktigt internet:D

vill bara saga tack till ALLA som har stottat och hjalpt mig komma hit, tack for att ni hjalp mig fa en drom i uppfyllelse och ett aventyr i bakfickan jag aldrig kommer glomma. dessa 6 manader med jobb, vanner, fest och resor har varit det tuffaste och absolut den basta tiden i mitt liv. jag kan saga att jag ar sa otroligt lyckig, alskar mitt liv mer an nagonsin.

speciellt tack till min mamma och pappa som hjalpt mig pa alla satt och vis, hoppas ni forstar och kanner min lycka nar jag snackar om Nya Zeeland, visst de sista veckorna har varit skit jobbiga och jag kan ha klagat lite for mycket men skulle inte bytt ut denna resa for natt i varlden.

nu ar tiden pa datorn slut slut, TACK!

<3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0