Sista uppdateringen om Lilla landet konstigt.

Med obehag och glädje jag meddelar er trogna läsare att detta är de sista upplägget om Nya Zeeland, men var inte ledsna för de, det kommer alltid nya äventyr i från min sida framöver.

De sista veckorna i NZ jobbade jag mest bara, inget speciellt som hände efter akaroa och bullriden. Hängt en del med Oskar på helgerna, äte mat och bara chillat.

Nu när resan är över kanske ni vill veta om jag skulle gjort samma resa igen om jag såg tillbaka på vad som har hänt, om jag ångrar nått och om det är nått jag skulle ha ändrat på...

Jag skulle gjort precis likadant utan snack om saken, allt de dåliga och ALLT de braa, jag kanske skulle ha åkt till västkusten, de är de ända jag missa... men jag hade ju skit kul den helgen alla andra åkte så det gör inte så mycket. Jag skulle även ha åkt på fler pubkvällar och träffa ännu mer folk. men allt som allt är jag sjukt nöjd med min resa!

Och eftersom allt blev så himla bra så är jag bara mer sugen på att resa till fler länder och ha flera äventyr!

När jag kom hem i tisdags ( 19 april ) så kom min kära kompis Annika och hämtade mig på arlanda o vi drog upp till gästrikland för en fika hos mormor och morfar<3
Sen drog vi vidare till Nytorp för min älskade lillebror skule ha bal, och gudars va alla va vackra! även min bror<3
Fick Träffa mamman och pappan för första gången på alla dessa månader och det var skönt att krama om dom igen. Dom har varit mycket saknad denna tid.

Jag har kännt mig som en liten Zombie sen jag kom hem, jetlag, åka bil på "fel" sida, tryckt i mig smörgåstårta som aldrig förr, träffa alla igen, mycket festande med vänner och bekanta!


har ni nå frågor så var inte blyga:D
Tack för allt stöd. ni är guld värda!



Akaroa!


Bullride med älskade Marie!

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: mamman

Tack för en jätte bra reseblogg har verkligen varit under hållande,KRAM

2011-05-04 @ 11:57:43
Postat av: Anonym

Hej!



Madde heter jag och har planer på att göra en sån här resa också!:D undrar om du kanske har lust att prata lite över mail med mig om just ditt äventyr?

Har lite frågor och funderingar:)

hoppas att du känner för det. Tack för en jätte kul blogg:D



/Madde



[email protected]

2011-10-15 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0