Big City Life- Sydney.

Nu sitter man har i sydney efter 6 dagar och 3 dagar aterstar i denna stor stad som verkligen tar pa krafterna, ni som kanner mig vet att jag inte gillar stader... annu minder STOR stader. Konstigt nog har det gatt javligt bra, vi har gatt pa stan en herrans massa timmar, vi har sjalvklart sett Opra huset och bron vi har aven varit och kollat in akvariumet och Wildlife park dar de hade koalor och kangrur. Det har som vanligt i mitt liv har borta blitt lite alkohol, traffat en massa nya vanner- Vanner man aldrig mer kommer se men som man anda alltid kommer komma ihag.

I kvall ska Vi pa bio, varldens storsta skarm tydligen. Filmen heter Titanic och det ar en uppfoljare av den forsta, lite mer material och sa, 3D sa klart.

I morgon ska jag bryta mitt monster som landkrabba till en val pa brada, leta vagor som aldrig forr... planerar att overleva det med. Pa lordag ska vi leta lite sovenirer till Oskar da han har tappat bort alla sina han kopt... ratt klantigt men han har ju rakat ut for lite FAIL under denna resa han. 

Oskar glomde sitt visum-Tappar bort saker och ting RATT ofta, men det ar ovanligt mycket WIN pa denna resa... kan det betyda att vi har alla WIN har och alla FAIL pa nordon sen?... ska bli intresnat att se... vi reser ju med bil, ute pa bonnvischan, ensama och overgivnan pa nan liten road med narmsta mack 5 mil bort... Och Ja mormor vi ska ta hand om oss, inget att vara nervig over. jag kan bade  slass och lura folk sa det ar mig de ska vara radd for haha! 


min kamera har gatt at helvete med. 

Ni ska jag bjussa oskar pa mat for han har bjussa mig en massa har i veckan. 
Komentarer valkommnas varmt. 

Puss o Kram!





 

Kommentarer
Postat av: mamman

Tänk vad duktig du har blivit,det kommer ju bli som en skit sak att åka in till lilla Hudik å gå i affärer nu.Ja ni får väl hålla reda på varandra.Å surfa lugnt, här viner det runt knutarna snöstorm som räcker å blir över de sa på radion att man skulle hålla sig inomhus å det är inge svårt alls!Å slåss kan du nog meeen kan du lura folk????Nåt nytt du lärt dig då mäg lurar du int KRAMAR

2011-02-10 @ 20:13:38
Postat av: Carolina

surfingen gick jatte bra, kommer nog ha traningsverk i morrn... men det ar det vart:D



haha du ska bara veta va duktig jag ar pa att lura folk;) och vad vet du? jag kanske har lurat dig en massa ganger fast du inte har en anning som det;) moaha:D

Kram

2011-02-11 @ 08:23:06
Postat av: Annika

Va Härligt det låter! :D Är så himla glad att jag sa åt dej att åka och att du gjorde det! Du kommer vara en annan Carro fast ändå samma nr du kommer hem! Tro mej, jag vet! :) NJUT av sista tiden där borta nu :D

2011-02-13 @ 23:33:17
Postat av: Johanna

Carro, hör av dig!

2011-02-22 @ 19:56:39
Postat av: Britt-inger Willing

Vilken resa du gör Carro!!!!!!!!! Helt fantastiskt. Kommer du i håg när vi var i Stockholm?

2011-02-25 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0