Semester tider!

Nu ar semestern avklarad, storstader, 500 MIL bil resa och 2 kg fetare sitter jag nu har hemma pa garden och har nara till tararna da jag langtar hem sjuuukt mycket. jag saknar min Familj, min by, mitt ica, mitt bakande, min sang och mina djur! sa om nan har na visa ord att dela med sig sa var inte blyg att framfora dom i kommentarer har nere. Det ar 7 veckor kvar nu, igentligen ar det ingenting....men anda en evighet.

Min stad ar i kaos och jag ar fattig som aldrig forr. nar fy va det inte ar bra nu kanner jag... far ga over till att skriva om semestern ist.

Sydney var ju ratt coolt och mysigt pa sitt vis, och en vecka var precis nog. Ni vet ju vad jag holl pa med sa vi snackar om nordon ist...

500 mil vart det i bilen pa jag tror 12 dagar, sov i bilen alla natter utom 2 for da sov vi hos Nordons Getbonde Micke.
Jag har sett sa fina strander, berg, trad, och en massa annat pa dessa 500 mil! vi akte liiite for mycket bil for varat egna basta men jaja, det var la trevligt iaf.
jag vet inte vad jag ska saga direkt... det var fint.

jag vill ta tillfalle i akt och tacka Oskar backstrom som har statt ut att  umgas med mig 24/7 med bara toan som enda egna tid, i 3 hela veckor TACKAR for att du ar som du ar! jag har verkligen haft jaaaavligt roligt, en toppen res kompis ma jag saga! sa nu vil jag bara saga FUCK OFF.... ELLER? haha <3
Tack for att du korde 490 mil oxa... ( jag korde bara 10 mil... moaha)

I morrn ska jag borja mjolka getter igen... jag saknar att jobba med kroppen sa det ska bli skont att fa rora pa sig igen. jag har faktiskt saknat mina getter de sista dagarna.

jag vet inte vad jag ska skriva kanner mig lite nere.
Hoppas syster tar sig till Thailand ok.
min bror fyller ar snart och jag kommer inte vara dar ;(


Nu ska jag ga och sova nan timme, kanske vanta pa att mamma ska komma in pa skype, vore kul att snacka av sig lite... eller sa jag ska ara sova bort hemlangtan och inte snacka med nan dar hemma... far se vad som hander. 

Ta hand om er, Puss o kram i fran en lite deppad Carro, kom ihag att peppa for allt ni kan nu. for ni vill vell inte se mig pa ytligare 7 veckor? 

<3<3<3 

Fuck Off 



Kommentarer
Postat av: Karin

Hej ! Jag kan förstå att det känns tungt men det enda jag tänker på är att 7 veckor av ens liv är ju en mycket,mycket liten del( promille typ). Ta till vara på den tiden istället, tänk om du aldrig kommer till Nya Zeeland nå mer i ditt liv. Här i Hudik är allt sig likt,du kommer att märka av det själv, inget har hänt sen sist. Men du har förändrats MASSOR en jättegrej du har gjort som jag är impad över. Kram Karin i Galö.

2011-02-27 @ 09:51:15
Postat av: Britt-inger Willing

Instämmer helt med ovanstående skribent. Dessutom när man kan börja räkna ner så kommer hemlängtanskänslorna krypande, inget konstigt med det. Men som sagt Stamnäs är precis som det var när du lämnade det! Ta vara på tiden du har kvar i värmen! Tills nog får du frysa.

Kramar!

2011-02-27 @ 10:26:54
Postat av: mormor

Hej Vill bara siga det här klarar du.kram

2011-02-27 @ 18:11:19
URL: http://http;//carrosreseblogg.se
Postat av: Annika

Så kändes det för mej med efter semestern! Men snart är du hemma och då kommer det känns som allt gick så himla fort istället! Längta inte hem, du är tillbaka innan du hinner blinka! :D

2011-02-27 @ 22:33:21
Postat av: mamman

Så lång semester har du väl aldrig haft,vad mycket du fått sett å vilken tur att du var på semester när jordbävningen inträffade annars har jag nog blivit tokigARE innan jag fått tag på dig.Ja här är ju allt som vanligt lite varmare så man börjar få vår känslor.Jag längtar efter dig men över lever nog i 7v till det ska bli såååå kul när du kommer hem men tills dess så ska du njuta av livet,av dagen,av varje timme för det måste ju kännas under bart för dig att denna resa blev av ett minne för livet.ÄLSKAR DIG KRAM

2011-02-28 @ 09:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0