3 Dagar 6 mjolkningar kvar!

Nu ar det alltsa ner rakning pa riktigt! 3 dagar och 6 mjolkningar kvar sen drar jag pa semester i 3 hela underbara veckor! tagga tagga tagga!!

Helgen har innehallit allt som en helg ska innehalla: Aventyr, vanner, fest och mys= KANON HELG!! 

Freda sa skulle marie med 2 vanner ner i fran sodra delen av NZ komma upp och grilla hos mig, sova i talt och sa for att sen aka med till White water raftingen i Rangitata. MEEEN efter att de hade akt typ 5 timmar i bilen sa bestamde dom sig for att sova hos en annan nisse for det var sa langt till mig. sa det vart ingen grillning utan jag tog min lax och svamp o drog hem te oscar istallet. laga mat och sen sova for vi skulle up tiiidigt. 

Innan raftingen var jag sa sjukt nervos att jag inte visste vad jag skulle gora... men tog mig i kragen och bestamde mig for att ha kul i stallet for att vara grinig om saken... hoppas det gick igenom haha. 
man vart javligt snygg i vatten drakterna, och man kannde sig som en kallestropp... eller eventuellt en sparris... 

Vi svennar i en bat, kunde ju int bli battre. gick igenom en massa sakerhet och hur vi skulle gora i vissa situationer och vidare. Sen trana vi pa att tippa baten upp och ner for att veta hur vi skulle ta i oss upp i baten igen, gick fin fint det, lite halv kallt i vattnet vid den tiden... 

Da var det dags for forsta forsen och vad tror ni hander? joe Carolina ramlar over bord sa klart, och allt finns pa foto som kommer upp senare nar jag fatt dom i fran Fredrik.:D Vi har ju en ny komling i ganget, en nara van till Jocke, Victor heter han tror han stavar med c... skit samma, nar jag ramla i sa lyckas jag pa nan vanster halla i mig i baten sa jag akte utanfor baten ner for forsta forsen, forsoker ta mig upp i baten men mina arm-muskler sviker som aldrig forr sa jag kommer ej upp. SVOOOSCH sager det bara sa ar hag uppe i baten igen, da har angeln victor reagerat och tar tag i min flytvast och drar upp mig igen:D haha sa jaaavla roooligt!!:D Tack Victor!

efter nagra till forsar med Carolina innuti baten sa stanna vi vid en klippa for vi skulle fa hoppa. jag hoppade i fran bada hojderna som var pa 5 meter och 10 meter, ALLT FINNS PA BILD:D fula bilder, men jag gjorde det iaf:D

nar vi kom tebaka till rafting stugan sa fick vi grillkorv och klyftparer tog aven en ol...
Sen drog vi alla svenskar hem till Ida och Fredrik for en kvall i dimman. ROOOOLIIIGT!!

Sondag sa sov jag mest hela dagen... akte lite bil och at en pizza....
Hemma vid 21 tiden, slockna RATT fort kan jag saga...

Tack alla for en helt otroligt grym helg!

kommer nog inte skriva mer innan jag aker pa semester, kanske kommer upp natt pa semestern om ni har tur annars syns vi igen om en manad typ... aa 4 veckor :D da ska jag forsoka fa upp en eller 2 bilder oxa...
Ta hand om er
Puss!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det där vari häftigaste laget,Vilken tur att det fanns en ängel med på resan,kram

2011-01-31 @ 14:24:59
URL: http://http;//carrosreseblogg,blogg,es
Postat av: mormor

2011-01-31 @ 14:27:10
URL: http://http;//carrosreseblogg,blogg,es
Postat av: mamman

Tur att du överlevde,å jag tror dig att du var skit nervös,bra att du gjorde det annars har du nog ångrat dig kramar

2011-02-01 @ 15:14:58
Postat av: Britt-inger Willing

Härligt Carro! Du är bäst! Ha en skön semester

2011-02-02 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0