Carolina - 21 ar!

Nu har jag hunni blitt hela 21 ar, ingen markvardig alder alls... som 17 eller 19, men bror sa natt om att man far ha kniv pa sig nar man ar 21 sa hadanefter ska jag alltid ha en kniv pa mig, inte for att jag behover och vill utan for att jag KAN:D

Pa min fodelsedag jobbade jag mer an nagon annan dag. mjolkade sjalv bada passen, strangade ho, skruva lite, gjorde rednt vattenkar medans min boss rande pa massage och lakar underkoknngar och annat skit. 
Iaf pa kvallen sa lagade jag Tacotarta och marangswich, helt underbart gott, familjen tyckte det var super gott med, bossen alskade marangswichen :D Sen drog jag ivag och umgiks lite. 

igar kom Oskar hit, vi har haft sagan om ringen maraton, borjade sa klart med forsta filmen sen gick vi ut och gick sen kolla pa andra sen tog vi en tupplur pa sa dar 11 timmar sen kolla vi pa tredje filmen,  jobbigt men mycket trevligt ma jag saga! sen akte vi till hornby och at kebab, gick en svang, virra runt lite med bilen, snacka en massa... sen drog jag hem och nu sitter jag har. Det var min helg det!

Har aven fatt presenter som jag tackar SAA mycket for! gulli ni ar! :D

5 dagars slit igen da... vad fan ska man hitt pa te helgen da? absolut inget planerat... men de loser sig det med!

nu ska jag nog ta och lasa lite bok. Tack for mig!
aka bat ska jag gora en massa nar jag kommer te sverige igen! :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis igen Carro !

Ja man är ju inte gamlare än man känner sig e .

Kul att du fick en massa presenter .

Håller ni på slåttar hö än , håller ni på med det länge ? Jobba på och ha det bra . Kram Hej.

2011-01-16 @ 11:38:00
Postat av: mamman

Det låter som du har haft en härlig helg,vilken tur att du fick paket fast du inte var hemma å fira.Och nu har väl en ny arbets vecka börjat för dig.Här hemma har det regna idag och vi har tagit in2 kvigor som ska kalva snart.Ha de så gött kram påre

2011-01-16 @ 20:04:26
Postat av: Carolina

pappa: Njae, det var i en hage som graset var sa himla langt sa vi gjorde det till ho, piss ho eftersom det inte ar na bra gras vi gjorde det av...

jaa dom ar sa snalla sa:D kram kram!



Mamma: japp himla tur jag har!:D ja i dag regnar det har med... kram kram!

2011-01-16 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0