En ledsen Carro sager GOTT NYTT AR!!

Ja jag ar lite ledsen just i detta ogonblick, for nan timma sen sa kramade jag min alskade stora syster hejda nastan lagst upp har pa sydon, hon har antagligen fatt jobb dar uppe sa hon stanna kvar dar efter nyars firandet i Nelson.
Jag har blitt sa van nu med dessa 3 veckor att ha henne omkring, sovandes brevid och dricka kaffe nar jag ater frukost, vara filmkvallar och bil resor. Trodde inte att det skulle vara sa har jobbigt att saga hejda men det ska ni veta att det ar. tararna rinner fast hon bara ar 6 timmar bort, kanner mig mer ensam nu an jag nagonsin gjort. Jag alskar min syster! har en nedrans hemlangtan nu bara for det. krama om min familj. jag ska sluta langta hem, men inte just nu... i morrn kanske.

i morrn ska jag dra till Willowbank, ett natur reservat med en massa djur som tigrar och elefanter. sen ska jag in te Christchurch och umgas och ata lite mat.

jag ar ju nyarsledig i 2 dagar till. helt underbart.

ensamheten checkar ut. hej.

aa justia, gott nytt ar, och till min alskade mormor: Grattis pa fodelsedagen!

Kommentarer
Postat av: mamman

du blir nog på bättre humör snart ni är ju isamma land iallafall jag sitter ju på andra sidan jorden å längtar efter er,men jag vet ju hur underbart ni har så då mår jag bra iallafall Kram på dig

2011-01-02 @ 09:53:37
Postat av: mormor

Hej på dig mitt älskade barnbarn .Tack för grattande,Du är lite ledsen nu när syrran har rest det förstår vi .Ni harju varit ihop en längre tid nu,Men det blir nog bättre längre fram,Vi tänker på dig-Kram

2011-01-02 @ 11:22:06
URL: http://carrosreseblogg.se
Postat av: Britt-inger Willing

Gott nytt år önskar vi från Sågtäkten

2011-01-03 @ 12:37:19
Postat av: Johanna

Tigrar och elefanter.... Hyr du ett privatplan åt mig så jag kan hänga på eller? .. Saknar dig <3

2011-01-09 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0