Rubrik!

Ska man forsoka knopa ihop ett litet inlagg kanske.... far se hur bra det blir da jag sitter har med huvudverk och blamarke lika stort som ett fort pa benet!

denna helg har jag forsokt att spara pengar, vilket gick sadar...

Freda: hemma och tvatta & kolla pa film, chillidill till tusen.
Lordag: SOVMORGON till 10, skypa med far och mor vilket var treeevligt! sen bar det av till mayfield te Ida och Fredrik, at pizza och drack en massa ol och en margarita som var redigt go! spela las vegas med grabbarna som man SA KLART spoa skiten ur! moaha! ( hoppas dom inte laser detta... for det kan vara en gnutta overdrivet... )
Sov pa min madrass i tv rummet, holl pa do av kyla men jag har ju underhudsfett som gor att jag aldrig kommer do av kyla sa jag overlevde med bravur, en och annan ta fattas bara med va fan, int behover man dom 'e :D

Sondag: Pojkarna drog pa spedway och jag stanna kvar nan timma hos ida och snacka lite skit vilket var TREVLIGT!
Sen tog jag oscars bil, ( han tog min bil hem pa morgon da han inte hade bensin sa det rackte hem, trodde inget skulle vara oppet att tanka sin bil pa vagen hem, sa snall som jag ar sa fick han ta min bil sa skulle jag tanka hans nar jag skulle aka) drog in te Ashburton och tanka sen in pa the wherehous ( stavning?!) och handlade skor, ryggsack och ett par kortbyxor infor australien/nordon. billigt och bra!
Vidare dar i fran till oscar och han jobbade sa klart fortfarande nar jag kom dit sa jag fick hoppa in i traktorn och aka med i ca 3 timmar, kommer inte ihag vad han gjorde men natt som gjorde att den hoppa och skumpa sa satans javla mycket! fanns ingen passagerar stol i den traktorn sa fick sitta i typ fonstret och pa armstodet. och eftersom jag ar sa javla OPASSANDE lang for att aka traktor pa de viset slog jag huve i sidan av taket i varje gupp.

Ont i skallen i dag + blamarke efter armstodet pa sidan av laret, pfhett ont!

ojojoj vart ju ett riktigt langt inlagg detta... meningslost och langt haha

snon ligger kvar hemma? ni gor samma gamla trak som alltid? lagar ni eran vanliga mat och sover i samma lakan som nar jag akte? vill ni ha ett tips?
MINST engang i veckan ska ni gora natt for bara er sjalva, utan att tanska pa jobb, frun/Mannan i erat liv, ungar, huset eller natt... bara for er sjalva. behover inte vara na stort, ta ett bad och slappna av eller ga ut pa stan och shoppa en ny troja utan att tanka pa att ni inte igentligen har rad, ta en fika med en gammal van, ta en SAKTA promenad ( ingen ga ner i vikt, pressa pommis inte!), upp till var och en vad ni kanner for... bara ni gjor natt for ERAN skull!

Tack for mig!
OVER eller var det bara OUT man ska saga?... kommer inte ihag men man ska inte saga bada iaf for det har Fredrik lart mig ^^


Kommentarer
Postat av: mamman

Ja du Carro det går nog lika här som det var innan du åkte.Samma påslakan till jul å samma mat sen är det ju det samma å mjölka kossorna ena dagen är det kul å andra lite mindre kul men jag trivs fortfarande väldigt bra å få jobba hemma skulle inte byta bort det.Det enda vore väl att få vara ledig 1-2 dagar i månaden.Men din käre bror ska mjölka åt mig den 26mars för då bär det av till trädgårdsmässan med Karin å det längtar jag till.Sen till ditt lilla tips då fick man väl dåligt samvete om man skulle göra nåt för sig själv barn å karl sen alla djuren å sist mamman,men jag får ju egen tid när jag sitter på toa Pussar

2011-01-25 @ 10:15:14
Postat av: Carolina

jaa jag forstor at det ar samma lika... kanske jag som fattas bara?



jag kan fixa sa ni blir ledig 1-2 dagar i manaden, om min lillebror vill hjalpa, om inte sa kan jag fixa det enda:D jag kan skicka CV och personligt brev om du vill;)



Jag tycker du ska skita i oss andra och gora natt for dig i bland! for du vet att du ar familjens klippa och om klippan inte funkar funkar inte natt och ingen mar bra!! ta egen tid for bovelen! om en gang i veckan ar for mycket sa far du ta det MINST varannan!

Puss!

2011-01-26 @ 05:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0