4 Arbetsveckor kvar!

Nu ar det bara 4 veckor kvar sen ar jag hemma i Sverige, gladahudik och lilla stamnas igen. jag vat inte vad jag kanner eller ska kanna infor det. sa himla tragiskt att allt detta tar slut, pa ett vis har det redan tagit slut da folket har splitrats, vissa ar pa semester och kommer antagligen inte se dom na mer innan flygplatsen i Singapor.
Jag blir sa ledsen och sa fruktansvart varm och lycklig nar jag tanker tillbaka pa allt som hant i detta konstiga land, alla minnen, resor och allt underbart folk jag har fatt lart kanna, vissa forhoppningsvis vanner for livet.

Samtidigt nar jag kanner paniken att mitt liv har ar pa vag att ta slut sa har jag aldrig langtat hem mer an jag gor nu, jag saknar min familj sa fruknasvart mycket att jag ibland far ont i familje-hjartat och lare falla en tar. jag vet att jag snart ar hemma och jag forsoker verkligen njuta av sista tiden, titta en extra gang, andas in extra luft och bara vara for snart ar det har helt fantastiska aventyret bara ett minne.
 
jag har en manniska har som gor tankarna lite lattare.

Sa tanker jag. Sa kanner jag. Men jag ar lycklig for allt som vart.!

och det ar ju enda 4 veckor kvar!



<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej.det var roligt att läsa hur du känner dig nu i sinnet.du klarar resten av det som är kvar där borta.kram

2011-03-21 @ 10:42:13
URL: http://carrosreseblogg.se
Postat av: Johanna

2011-03-21 @ 14:25:46
Postat av: Johanna

Fan va ljushårig du har blivit, måste ha blekts en massa ju :P fyra veckor, det är fan inte långt de e!

2011-03-21 @ 14:26:40
Postat av: Syster

Sweet pict. sis! =)

2011-03-22 @ 07:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0