Hart arbetande brud!

i dag har jag arbetat valdigt hart och langen med allt i fran plocka ved, gett miniraler till ALLA mjolkgetter, 225 st en och en for det ar i spruta, skrapat gammel getskit inne i kid sjulet, och en himla massa mer. Sa man kan ju saga att jag bygger ut min redan manliga kropp med en annu fetare ryggtavla och annu mer arm muskler, maskulin? : ja men visst! hade jag inte haft langt har och tuttar hade jag nog blitt forknippad med en karl utan problem! haha inte nog med det, sitter har och dricker en ol, haha helt sjukt manligt jag blitt pa sista tiden!

min parla jag sitter och guppar runt i ;D


Kommentarer
Postat av: mamman

Ja, men du är sååååååååååååå vacker så inte tar man fel på dig inte fast du dricker bärs å är stark som en karl!Det är ju bra att kunna reda sej själv å inte vara en liten orkeslös fjant!ÄLSKAR DIG

2011-03-23 @ 12:14:22
Postat av: Britt-inger Willing

Håller med din mamma! Passa på att njuta av livet söderöver, snart är du hemma och snön lär inte ha försvunnit tills dess.

2011-04-01 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0