Utkast: Mars 1, 2011

Jag tackar sa himla mycket for de fa inlagg jag fick, ar faktiskt super pepp pa att stanna kvar i dessa veckor nu. Dels for kommentarerna och dels for jag hade 5 underbara vanner over fran Nordon pa besok vilket var jaaavligt trevligt... sa klart sa snacka min Vardpappa sonder stackrarna da han snacka timme ut och timme in sa jag fick inte lara kanna folket riktigt sa mycket som jag vilja... men eftersom han ar en gammal larare och saknar att undervisa sa snacka han pa som aldrig forr... LESS vart jag dar ett tag men nu ar det bra igen. Tack for besoket Folket!

Till helgen kommer en awesome manniska hit och halsar pa, Marie nere i fran soder ska komma upp och leka med mig WIIIE sa roligt det kommer bli!!! LANGTAS!! :D

jag gillar mina getter oxa... jag har kommit pa att fan va jag kommer sakna dom nar jag aker hem... jag vill ha 2 getbabisar!!!! mamman... BLINK BLINK;) tihi


nu ska jag ata lite mat och sen glo pa film... kanske ta en promenad med, det ar saaaa harligt vader, sol och liiite blast sa man inte dor av varmeslag vilket var nara i dag;O

justia... vagen ljog for mig med, den var fel installd sag jag i morse och vipps sa hade jag GATT NER ett kg i stallet for 2 UPP... snacka om lycka:D och nej jag fuskar inte med vagen, haha jag skulle kunna ha gjort det men det har jag inte:D

Ha't bra! <3


Kommentarer
Postat av: mormor

ja nu har du återvänt till verkligheten men du verker trivas med det ochså.Du verkar haft trevligt med dina vänner.kram

2011-03-01 @ 10:05:19
URL: http://http;//carrosreseblogg.se
Postat av: mamman

Ja du lilla vän om du tänker sköta getterna själv så inte mäg emot.Men säger bara en sak höns luktar ILLA.kram på dig å vad bra med vågen en sån vill jag ha å,hahaha puss

2011-03-01 @ 11:06:25
Postat av: Karin

Härligt Carro ! Keep on !

MVH Galö

2011-03-01 @ 11:39:58
Postat av: lovisa

Hej där!:) allt bra?:)



Just nu har jag en tävling med sminkprinsessan.com där du kan vinna ett läppkit!

om du är intresserad kan du kika bloggen:)

2011-03-01 @ 12:09:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marcus

Så häftigt med Nya Zeeland. En kompis var där i häöstas.

2011-03-01 @ 12:36:18
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Faster Nina online

Hej! sitter här med din farmor & farfar, vi äter semlor och svullar oss riktigt mycket.

Vad kul att du kommer hem, hoppas man får träffa dig och höra hur du haft det.

Kramar från oss alla på Tunaborg!

2011-03-07 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0